CANDIDATURA JUNTA DIRECTIVA - AFICAVAL BLOG

CANDIDATURA JUNTA DIRECTIVA


Aquest diumenge hem tingut una reunió els membres de la candidatura a la Junta Directiva d'AFICAVAL, que es presentarà a la pròxima Assemblea General. Hem donar un repàs als principals aspectes del funcionament de l'associació, i s'ha posat damunt la taula noves perspectives, noves idees i projectes de present i futur.

Donem la benvinguda a les persones que, a partir de la pròxima assemblea, segur que donaran una espenta important al nostre col·lectiu.

La candidatura encara està oberta, i en la pròxima assemblea sereu benvingudes totes aquelles persones que vulgueu participar.
--------------------------------------------------
Este domingo hemos tenido una reunión los miembros de la candidatura a la Junta Directiva de AFICAVAL, que se presentará a la próxima Asamblea General. Hemos dado un repaso a los principales aspectos del funcionamiento de la asociación, y se ha puesto sobre la mesa nuevas perspectivas, nuevas ideas y proyectos de presente y futuro.

Damos la bienvenida a las personas que, a partir de la próxima asamblea, seguro que darán un empuje importante a nuestro  colectivo.


La candidatura aún está abierta, y en la próxima asamblea sereis bienvenidas todas aquellas personas que querais participar.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.