RESUMEN ASAMBLEA AFICAVAL MARZO 2019 - AFICAVAL BLOG

RESUMEN ASAMBLEA AFICAVAL MARZO 2019

ASAMBLEA AFICAVAL. SÁBADO 9 DE MARZO. COLEGIO DE MÉDICOS. 


     El pasado sábado 9 de Marzo tuvo lugar en el Colegio de Médicos de Valencia la Asamblea anual de Aficaval. Por este motivo se planteó, entre otras cosas, como un homenaje a toda la gente que ha contribuido con su esfuerzo a que Aficaval siga adelante y siempre con el objetivo de ayudar a nuestros hijos.

El passat dissabte 9 de març va tenir lloc al Col·legi de Metges de València l'Assemblea anual de AFICAVAL. Per aquest motiu es va plantejar, entre altres coses, com un homenatge a tota la gent que ha contribuït amb el seu esforç a què AFICAVAL segueixi endavant i sempre amb l'objectiu d'ajudar als nostres fills.

   En primer lugar, dar las gracias al Dr. Salom, jefe de sección de Cirugía Máxilofacial del Hospital Universitario y Politécnico de La Fe, por explicarnos los últimos avances en cirugía maxilofacial aplicada a la fisura labiopalatina.  Los asociados, que llenaban la sala, escuchaba atentamente las explicaciones.


En primer lloc, donar les gràcies al Dr. Salom, cap de secció de Cirurgia Maxil·lofacial de l'Hospital Universitari i Politècnic de La Fe, per explicar-nos els últims avenços en cirurgia maxil·lofacial aplicada a la fissura llavi-palatina. Els associats, que omplien la sala, escoltaven atentament les explicacions.




Dr. Lucas Salom hablando sobre la Unidad de Cirugía Maxilofacial
Asociados llenando la sala y escuchando las explicaciones. 




               Asimismo, nos estuvo explicando la creación de la Unidad Pre-Quirúrgica, que facilita la Cirugia del menor en tanto nuestros hijos ingresan en el Hospital el mismo dia de la Cirugía. 

Així mateix, ens va estar explicant la creació de la Unitat Pre-Quirúrgica, que facilita la Cirurgia del menor en tant els nostres fills ingressen a l'Hospital el mateix dia de la Cirurgia.

              Mientras tanto, nuestros niños estaban pasándoselo en grande gracias a la labor de los monitores.

Mentrestant, els nostres nens estaven passant-s'ho d'allò més bé gràcies a la tasca dels monitors.



              De hecho, y durante la pausa café, algunos aprovecharon para hacerse una foto con el photocall.

De fet, i durant la pausa cafè, alguns van aprofitar per fer-se una foto amb el photocall.



        Después del descanso el Dr. Cayetano Gómez nos estuvo explicando y resolviendo todas las dudas que teníamos sobre valoración de discapacidad por parte de la Administración. Desde aquí agradecemos su inestimable ayuda al respecto.

Després del descans el Dr. Cayetano Gómez ens va estar explicant i resolent tots els dubtes que teníem sobre valoració de discapacitat per part de l'Administració. Des d'aquí agraïm la seva inestimable ajuda al respecte.

Dr. Cayetano Gómez explicando la Valoración de Discapacidad.



Al finalizar sendas charlas, asistimos a dos momentos muy emotivos:

1ª) El agradecimiento a Gorka, a su familia y a su colegio por el donativo que su colegio ha hecho a Aficaval. Gorka, de corazón te agradecemos este gesto tan bonito.

En acabar sengles xerrades, assistim a dos moments molt emotius:
1a) L'agraïment a Gorka, a la seva família i al seu col·legi pel donatiu que el seu col·legi ha fet a AFICAVAL. Gorka, de cor t'agraïm aquest gest tan bonic.
Gorka con el cheque donativo a Aficaval.

Gorka con Luis, el presidente de Aficaval.

Gorka con los regalos de agradecimiento de Aficaval por su bonito gesto.

2ª) Agradecer la presencia en la Asamblea de una de las fundadoras de Aficaval. Isabel Teresa Forcadell. Nunca habrá suficientes palabras para agradecer la labor que hicisteis por nuestros hijos cuando fundasteis Aficaval. Para nosotros es una alegría poder continuar la labor que se comenzó, siempre intentando mejorar la vida de nuestros hijos. Gracias por tu presencia y tus palabras hacia nosotros. 

2ª) Agrair la presència a l'Assemblea de una de les fundadores d' AFICAVAL Isabel Teresa Forcadell. Mai hi haurà prou paraules per agrair la tasca que vau fer pels nostres fills quan vau fundar AFICAVAL. Per a nosaltres és una alegria poder continuar la tasca que es va començar, sempre intentant millorar la vida dels nostres fills. Gràcies per la teva presència i les teves paraules cap a nosaltres.
Isabel Teresa Forcadell

Isabel recibiendo ramo de agradecimiento por toda su labor con Aficaval.



             Para finalizar, se realizó la asamblea de Aficaval en donde se expusieron cuentas de resultados, en donde se hicieron varias propuestas y se habló de diversos temas. 

          Pudimos terminar la Jornada compartiendo buenos momentos alrededor de una mesa y hablando con otros padres y madres que se han convertido en amigos y que forman parte de la vida de Aficaval. A todos ellos, gracias por haber podido venir. Os esperamos en próximas convocatorias. 



Per finalitzar, es va realitzar l'assemblea d'AFICAVAL  on s'en van exposar comptes de resultats, on es van fer diverses propostes i es va parlar de diversos temes.

Varem poder acabar la Jornada compartint bons moments al voltant d'una taula i parlant amb altres pares i mares que s'han convertit en amics i que formen part de la vida d' AFICAVAL. A tots ells, gràcies per haver pogut venir. Vos esperem en properes convocatòries.