SALUT BUCODENTAL - AFICAVAL BLOG

SALUT BUCODENTAL

Segurament vos haurà arribat a casa algun comunicat de la Conselleria de Sanida amb l'ampliació de les prestacions quant a atenció odontològica. Una d'estes ampliacions fa referència a "tractament d'incisius i claus permanents en cas de malaltia, malformacions i traumatismes".

Hem consultat a la Conselleria de Sanitat per si esta ampliació afecta el tema de l'ortodòncia dels nostres fills, i ens comenten que no, així que els tractaments d'ortodòncia cal seguir sol·licitant-los com fins ara, encara que és interessant estes ampliacions de prestacions. Cal informar-se al vostre centre de salut.
---------------------------------------------------------------
Seguramente os habrá llegado a casa algún comunicado de la Consellería de Sanida con la ampliación de las prestaciones en cuanto a atención odontológica. Una de estas ampliaciones hace referencia a "tratamiento de incisivos y caninos permanentes en caso de enfermedad, malformaciones y traumatismos".

Hemos consultado a la Consellería de Sanidad por si esta ampliación afecta al tema de la ortodoncia de nuestros hijos, y nos comentan que no, así que los tratamientos de ortodoncia hay que seguir solicitándolos como hasta ahora, aunque es interesante estas ampliaciones de prestaciones. Hay que informarse en vuestro centro de salud.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.