RESUM DE L'ASSEMBLEA - AFICAVAL BLOG

RESUM DE L'ASSEMBLEA

El passat diumenge dia 20 de desembre es va celebrar la Xarrada-Col.loqui a càrrer de la psicóloga Cristina Torres. Va donar algunes nocions dels canvis que es produixen en els nostres xiquets quan arriben a l'adolescència, i com podem afrontar eixa etapa.

Després, els doctors Mínguez y Gómez van fer una exposició del tractament quirúrgic, i ens van animar a continuar amb les nostres tasques com a associació. Des d'ací, els donem les gràcies per la seua col.laboració i el seu compromís amb els nostres xiquets, en la mesura que fan un gran esforç per oferir-les el millor tractament que poden rebre.

Finalment, es va celebrar l'assemblea, on vam exposar les actuacions de l'últim any a la associació, i vam concretar la realització de una nova convivència a l'estiu.
---------------------------------------------------------------
El pasado domingo día 20 de diciembre se celebró la Charla-Coloquio a cargo de la psicóloga Cristina Torres. Dió algunas nociones de los cambios que se producen en nuestros hijos cuando llegan a la adolescencia, i cómo podemos afrontar esa etapa.

Después, los doctores Minguez y Gómez hicieron una exposición del tratamiento quirúrgico, y nos animaron a continuar con nuestras tareas como asociación. Desde aquí, les damos las gracias por su colaboración y su compromiso con nuestros niños, en la medida que hacen un gran esfuerzo para ofrecerles el mejor tratamiento que pueden recibir.

Finalmente, se celebró la asamblea, en la que expusimos las actuaciones del último año en la asociación, y concretamos la realización de una nueva convivencia en el verano.

RESUMEN DE LA XARRADA-COL.LOQUI: OBRIR DOCUMENT

1 comment:

  1. Estuvo todo muy bien, gracias a la Asociacion nos vamos enterando de todas las novedades.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.