- AFICAVAL BLOG
CRÓNICA DE LAS JORNADAS INTERNACIONALES DE LOGOPEDIA CLÍNICA-HOSPITALARIA. GRANADA. 

CONTACTOS CON ASAFILAP. 28 Y 29 ENERO 2017


              Una representació de la Junta Directiva de Aficaval, Abraham Esteve,  ha estat aquest cap de setmana amb l´associació acabada de crear a Andalusia, ASAFILAP. Hem mantingut una reunió de treball on els hem explicat com funciona la nostra associació, com funcionen les prestacions sanitàries i els projectes que portem endavant.






         També els hem acompanyat a la seua presentació al Complexe Hospitalari Universitari Virgen de las Nieves de Granada, dins les II Jornades Internacionales de Logopèdia Clínica-Hospitalària. Ha participat el cap de Servei de Cirurgia Pediàtrica de la Unitat de Fissura Llavi-Palatina del CHU de Granada, Dr. Ricardo Fernández.





                   Després, el president d’ASAFILAP ha presentat davant de l’auditori els objectius de l’associació, i la necessitat que tenim de la intervenció logopèdica als nostres fills.
 
                    Per últim, Margui, l’associada més jove, ens ha transmès a totes les persones presents unes paraules emocionants, destacant la importància de la logopèdia en tot el camí que hem d’afrontar.
Enhorabona a ASAFILAP per aquest inici tan meravellós.



------------------------------------------------------------
                           
                             Una representación de la Junta Directiva ha estado este fin de semana con la asociacióin recién creada en Andalucí, ASAFILAP. Hemos mantenido una reunión de trabajo en la que les hemos explicado cómo funciona nuestra asociación, cómo funcionan las prestaciones sanitaria y los proyectos que llevamos adelante.

                     También les ha acompañado en su presentación el Complejo Hospitalario Universitario Virgen de las Nieves de Granada, dentro de las II Jornadas Internacionales de Logopedia Clínica-Hospitalaria. Ha participado el Jefe del Servicio de Cirugía Pediátrica de la Unidad de Fisura Labiopalatina del CHU de Granada, Dr. Ricardo Fernández.



                     
                   

                       Después, el presidente de ASAFILAP ha presentado ante el auditorio los objetivos de la asociación, y la necesidad que tenemos de la intervención logopédica en nuestros hijos.
                     
                        Por último, Margui, la asociada más joven, nos ha transmitido a todas las personas unas palabras emocionantes, destacando la importancia de la logopedia en todo el camino que hemos de afrontar.
Enhorabuena a ASAFILAP por este inicio tan maravilloso.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.