EL TEULARET. 14 Y 15 DE JULIO 2018 - AFICAVAL BLOG

EL TEULARET. 14 Y 15 DE JULIO 2018

FIN DE SEMANA DE ENCUENTRO DE FAMILIAS EN EL TEULARET.

          Durante el fin de semana del 14 y 15 de Julio hemos podido disfrutar nuevamente de un encuentro de características muy familiares en El Teularet. Tanto los progenitores como especialmente los niños hemos tenido un tiempo muy agradable de reunión con otros niños, de hacer nuevos amigos y sobre todo de compartir experiencias que son muy enriquecedoras para todos.
-----------------------------------------------

                  Durant el cap de setmana del 14  i 15 de Juliol hem pogut gaudir novament d’una trobada de característiques molt familiars a El Teularet. Tant progenitors com xiquets hem tingut un temps molt agradable de reunió amb altres xiquets, de fer nous amics i sobre tot de compartir experiències que son molt enriquidores per a tots.





     El sábado por la mañana tuvimos la suerte de escuchar a Maria José, psicóloga del Hospital La Fe, quien vino a darnos unas pautas para el tratamiento a nivel psicológico de pre- y adolescentes. Edad muy complicada en la que necesitan mucho del apoyo de los padres y de la aceptación de los amigos. En ese sentido son como otro tipo de adolescentes, hay que ayudarles estando ahí pero con su personalidad propia.
----------------------------------
   Dissabte al matí tinguem la sort d’escoltar a Maria José, psicòloga de l’Hospital La Fe, qui vingué a donar-nos unes pautes per al tractament a nivell psicològic de pre i adolescents, edat molt complicada en què necessiten molt de recolzament de progenitors i de l’acceptació de les amistats. Hem de ajudar-los estant al seu costat, però amb la seua pròpia personalitat.




           Maria José, además nos emplazó a próximos talleres con  padres sobre diferentes temas que pueden sernos de gran utilidad. Le estamos muy agradecidos por ello, y le cogemos el guante.

------------------------
Maria José, a més, ens va emplaçar a pròxims tallers amb els progenitors sobre diferents temes que ens poder ser de gran utilitat. L’estem molt agraïdes per això, i “li recollim el guant”




                 Ya desde el sábado a mediodía el tiempo fue exclusivamente por y para los niños, lleno de actividades para ellos: piscina, senderismo nocturno, visita a la granja...sin duda momentos en los que se estrechan lazos de amistad, de comprensión entre ellos. Y, qué duda cabe, a los progenitores nos viene muy bien el compartir dudas, miedos...y comprobar cómo ha sido para otros niños y lo bien que están a día de hoy, reconforta a los progenitores cuyos hijos aún han de cumplir alguna etapa hasta el fin del tratamiento. 
-------------------------

Ja des de dissabte a migdia el temps va ser exclusivament per a xiquetes i xiquets, ple d’activitats per a ells: piscina, senderisme nocturn, visita a la granja, sense dubte moments en què es van estrènyer llaços d’amistat, de comprensió entre ells. I sense dubte, als progenitors  ens va molt bé compartir dubtes, pors... i comprovar com ha sigut per a altres xiquets i lo bé que estan a dia d’avui, reconforta als progenitors els fills dels quals encara han de complir alguna etapa fins al fi del tractament.




                 Desde Aficaval os damos las gracias a todo el mundo que conformamos esta asociación, y os emplazamos a próximas actividades, encuentros...ideas que pueden mejorar la vida de nuestros hijos. Y que lo harán.

--------------------------

Des d’AFICAVAL us agraïm a tot el món que conformem aquesta associació, i us emplacem a pròximes convocatòries, trobades... idees que poden millorar la vida del nostres fills. I que ho faran.









No comments:

Post a comment

Note: only a member of this blog may post a comment.